Nabo placerar sig i topp bland de bästa förvaltningsbolagen i Sverige enligt Prognoscentrets årliga kundnöjdhetsundersökning. Undersökningen, som bygger på svar från över 1 000 bostadsrättsföreningar, visar att Nabos NKI-värde ligger på 69. Något som placerar Nabo på en delad tredjeplats.
– Det är glädjande att se att våra kunder uppskattar vårt arbete. Detta är ett bevis på att vi är på rätt väg och att vårt arbete ger resultat. Samtidigt är vi beslutna om att fortsätta utvecklas och bli ännu bättre. Vi ser fram emot att fortsätta vårt arbete för att skapa ett ännu mer värde för våra kunder, säger Fredrik Fexe, VD på Nabo.
Resultaten från undersökningen belyser att pålitlighet och grundläggande förvaltningskvalitet är centrala för att uppnå hög kundnöjdhet. Nabo fortsätter att prioritera dessa områden genom att erbjuda kompetent och engagerad personal tillsammans med moderna lösningar för föreningarnas samtliga behov.
Resultatet är ett bevis på förtroendet från Nabos kunder, men det ses också som en uppmaning att fortsätta utvecklas.
– Vårt mål är att tillsammans med våra kunder skapa Sveriges bästa bostadsrättsföreningar med bättre ekonomi, effektivare fastigheter och enklare styrelsearbete. Den feedback vi får genom den här typen av undersökningar hjälper oss i det arbetet, avslutar Fredrik Fexe.